Odbiór towaru od kuriera

Szanowny kliencie

Staramy się dokładać wszelkich starań aby przesyłki dotarły w stanie nienaruszonym i ufamy, że takich starań dołoży wybrana przez nas firma kurierska - FEDEX. Pamiętaj, aby przy odbiorze Towaru w Sklepie fizycznym lub w domu przy dostawie obejrzeć go i sprawdzić, czy nie ma uszkodzeń (zarysowań, wgnieceń, otarć), czy jest kompletny. Ważną cechą przesyłki przy odbiorze w domu od kuriera czy na poczcie jest stan opakowania - przesyłki pocztowe pakujemy w koperty bąbelkowe zabezpieczające zawartość przed uszkodzeniem, przesyłki kurierskie zwykle stanowią oryginalne opakowania kartonowe zaklejone taśmą pakową i oznaczone znakami "OSTROŻNIE SZKŁO" lub zapakowane są w foliopaki zapewniające sortowanie na osobnej linii dla małych i wrażliwych przesyłek z daleka od przesyłek ciężkich.

Zawsze sprawdź zawartość przesyłki, najlepiej w obecności kuriera.

Składając podpis przy odbieraniu przesyłki potwierdzasz odebranie przesyłki w stanie nienaruszonym.

Jeśli oceniając opakowanie uznasz, że nie ma podejrzeń uszkodzenia przesyłki a następnie po późniejszym rozpakowaniu przesyłki odkryjesz uszkodzenie zawartości poinformuj o tym sprzedawcę dla wezwania przedstawiciela firmy kurierskiej w celu sporządzenia stosownego protokołu. Przyjęcie reklamacji dotyczącej uszkodzenia zawartości przesyłki w transporcie przez firmę kurierską FEDEX wymaga sporządzenia protokołu szkody przez kuriera i może nastąpić w terminie do 7 dni od przyjęcia przesyłki przez konsumenta.

Zachęcam do sprawdzania przesyłki w obecności kuriera.

Pamiętaj razem z Towarem powinieneś otrzymać instrukcję obsługi, kartę gwarancyjną (o ile są załączone do Towaru) oraz dokumenty potwierdzające zakup sprzętu.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl