Galeria prac
Galeria prac
Nieco cięższa brama przesuwna, 500kg, 5,5m długości w świetle wjazdu.
Roger Technology BG30/1004/HS. Bezpieczny (system wykrywania kolizji), szybki (20m/min), precyzyjny (enkoder), silny (ciężar bramy do 1000kg), elegancki w działaniu - na starcie łagodnie przyspiesza do prędkości maksymalnej po czym łagodnie wyhamowuje do delikatnego całkowitego zatrzymania. Silnik brushless (bezszczotkowy) sterowany inwerterem. Napęd ma siłę niezależnie od prędkości.
Zapraszam do obejrzenia filmu. W roli głównej Roger w tańcu z półtonową bramą przesuwną. --->>> https://youtu.be/Fg06O0KHVBU
***** *** ***** *** ***** ***
Przykład montażu napędu ROGER Technology. Bardzo szybki. Bardzo cichy. Bardzo precyzyjny. Wysoki poziom kultury pracy. Wysoki poziom bezpieczeństwa. Napędy firmy ROGER TECHNOLOGY mają kilka wyjątkowych cech budowy o których warto pamiętać:
- metalowa przekładnia
- silnik inwertorowy
- precyzyjny enkoder
z których wynikają wyjątkowe właściwości napędu:
- cichy
- szybki
- żywotny i wytrzymały do pracy intensywnej
- silny
Jeśli chcesz zobaczyć napęd w trakcie pracy sprawdź link: ROGER TECHNOLOGY z silnikiem inwertorowym
oraz: precyzja wyhamowania i delikatne domknięcie ROGER TECHNOLOGY
Brushless - silniki bezszczotkowe w napędach do bram. Obiektywnie: główną zaletą silników bezszczotkowych jest dużo wyższa trwałość i niezawodność wynikająca z wyeliminowania z konstrukcji szczotek, będących najczęstszą przyczyną awarii starszych konstrukcji silników. Dzięki temu jedynym zużywającym się elementem silnika są jego łożyska. Eliminacja szczotek zapewnia cichszą pracę silnika oraz wyższą sprawność energetyczną. Dodatkowo konstrukcja silników bezszczotkowych umożliwia zastosowanie szczelniejszych obudów, gdyż ciepło z cewek może być odprowadzane bezpośrednio poprzez obudowę, co eliminuje konieczność zapewnienia cyrkulacji powietrza. Kolejną zaletą silników bezszczotkowych jest możliwość kontroli prędkości obrotowej prawie niezależnie od momentu silnika. Główną wadą silników bezszczotkowych jest wyższy koszt produkcji. Wynika on z konieczności zastosowania specjalnych sterowników elektronicznych. Czy warto napędzać bramę silnikiem bezszczotkowym? A czy warto mieć trwałe urządzenie? A czy warto mieć szybszą, bezpieczniejszą i ładniej działającą bramę? Moim zdaniem warto.
Przykład montażu napędu QUIKO EON 400. Silny, metalowa przekładnia.
(sprawdź w sklepie zestaw QUIKO EON 400)
Przykładowe zastosowanie napędu do bramy przesuwnej CAME BXV 600.
Przykład montażu napędu CAME AMICO. Brama dwuskrzydłowa.
Przykład montażu napędy QUIKO Velos do niedużej bramy przesuwnej. Maksymalny ciężar bramy dla tego niewielkiego napędu to 600kg. Mały ale byk.
Przykład zastosowania napędu FAAC 391 do bramy dwuskrzydłowej osadzonej na murowanych grubych słupach.